Regulamin Sklepu Internetowego
www.samurai-shot.pl
Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w Sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www.samurai-shot.pl .
Sprzedającym jest SAMURAI SHOT POLSKA Tomasz Łużak z siedzibą w Warszawie 01-163, ul. Ostroroga 29/85, NIP 8321926449, REGON 388476495.
§1 Definicje
- Formularz Rejestracji – formularz dostępny pod adresem www.samurai-shot.pl, umożliwiający utworzenie Konta.
- Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny pod adresem www.samurai-shot.pl umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Klient – podmiot korzystający ze Sklepu internetowego: Konsument lub Przedsiębiorca
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą Umowę, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Konto Klienta (Konto) – konto Klienta w Sklepie, na którym gromadzone są dane podane przez Klienta poprzez Formularz Rejestracji oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
- Koszyk zakupowy (Koszyk) – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także w którym istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
- Polityka Prywatności – dokument umieszczony na witrynie internetowej Sklepu w celu poinformowania Klientów o tym, jakie dane osobowe są o nich zbierane i jak będą wykorzystywane, stanowiący załącznik Regulaminu.
- Produkt – rzecz ruchoma, będąca w ofercie Sklepu, której dotyczy Umowa.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę dostępny pod adresem www.samurai-shot.pl, za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie.
- Umowa Sprzedaży (Umowa) – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Sklepem a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia Umowy włącznie.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Produktów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy.
§2 Zasady ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.samurai-shot.pl
- Regulamin obowiązuje dla wszystkich Zamówień składanych przez Klientów za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Sklep oferuje w sprzedaży detalicznej naturalne, bezalkoholowe napoje energetyczne na bazie herbaty produkowane przez Samurai Shot s.r.o. Produkty te są w formie gotowych wyrobów.
- Sprzedawca jest oficjalnym dystrybutorem produktów Samurai Shot s.r.o. w Polsce.
- Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Szczegółowe informacje o Produktach znajdują się za stronach Sklepu.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta.
- Składanie Zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 5 Regulaminu albo bez rejestracji (bez zakładania Konta) – poprzez podanie niezbędnych danych osobowych i teleadresowych umożliwiających realizację Zamówienia.
§3 Kontakt ze Sklepem
- Kontakt ze Sklepem możliwy jest za pomocą:
- poczty elektronicznej: info@samurai-shot.pl;
- telefonicznie pod numerem 727 790 795;
- listownie na adres SAMURAI SHOT POLSKA Tomasz Łużak, ul. Ostroroga 29/85 01-163 Warszawa.
- Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 9.00-17.00.
§4 Wymagania techniczne
- Aby móc złożyć Zamówienie poprzez Sklep, Klient spełnić musi następujące wymagania techniczne:
- posiadać komputer, smartfon, tablet lub inne urządzenie z dostępem do sieci Internet;
- posiadać konto poczty elektronicznej;
- korzystać z aktualnej wersji przeglądarki internetowej;
- włączyć w przeglądarce możliwość zapisu plików cookies.
§5 Zakładanie Konta w Sklepie
- Dla ułatwienia procesu zakupowego Klient może zarejestrować się w Sklepie zakładając w nim Konto.
- W celu założenia Konta w Sklepie internetowym www.samurai-shot.pl należy wypełnić Formularz Rejestracji, podając wskazane w nim dane (imię, nazwisko, adres e-mail) oraz definiując hasło dostępu, a także zaakceptować Regulamin i Politykę Prywatności. Poprzez rejestrację Klient zawiera ze Sprzedawcą umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną mającą za przedmiot prowadzenie przez Sprzedawcę Konta w Sklepie internetowym.
- Rejestracja w Sklepie internetowym jak również korzystanie z funkcjonalności Sklepu internetowego są bezpłatne.
- Po zarejestrowaniu się w Sklepie internetowym każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w Formularzu Rejestracji.
- Logowanie do Sklepu internetowego odbywa się poprzez podanie loginu i hasła. Login Klienta to podany przez niego adres e-mail, a hasło to ciąg znaków ustalony przez Klienta w Formularzu Rejestracji. Dane podane przy rejestracji Konta mogą zostać zmienione po zalogowaniu się na Konto. W razie zmiany danych dokonanej w trybie określonym w zdaniu poprzednim kolejne logowania do Sklepu internetowego odbywać się będą poprzez wpisanie zmienionego w taki sposób adresu e-mail lub hasła.
- Użytkownik jest odpowiedzialny za zachowanie poufności hasła używanego do uzyskania dostępu do Konta na stronie internetowej Sklepu.
- Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres podany w § 3.
§6 Zasady składania Zamówienia
- Warunkiem złożenia przez Klienta Zamówienia w Sklepie internetowym jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz Polityką Prywatności i akceptacja ich postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
- Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową www.samurai-shot.pl, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
- Ceny Produktów widoczne w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
- Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy, o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia.
- Prezentacja Produktów w Sklepie internetowym stanowi ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży.
- W celu złożenia Zamówienia należy:
- zalogować się do Sklepu (opcjonalnie dla Klientów, którzy założyli w Sklepie Konto); logowanie do Konta możliwe jest również po dodaniu Produktów do Koszyka.
- wybrać Produkty będące przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do Koszyka”. Koszyk zakupowy i inne wprowadzane w formularzach dane można modyfikować przed złożeniem Zamówienia korzystając w tym celu z dostępnych funkcjonalności i komunikatów ukazujących się w trakcie procesu składania Zamówienia.
- jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz Zamówienia, wybrać sposób dostawy, wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia. W przypadku złożenia Zamówienia dla zalogowanych Klientów, dane w Formularzu Zamówienia podstawią się automatycznie.
- kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”,
- wybrać jedną z dostępnych metod płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić Zamówienie w określonym terminie.
7. Kliknięcie na przycisk potwierdzający i finalizujący Zamówienie, tożsame jest z zawarciem Umowy Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
8. Po złożeniu skutecznego Zamówienia Klient otrzymuje od Sklepu wiadomość e-mail z potwierdzeniem Zamówienia i zawarcia Umowy, a Sprzedawca rozpoczyna jego realizację.
9. Złożenie Zamówienia w imieniu Przedsiębiorcy jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, iż osoba składająca Zamówienie jest upoważniona do reprezentowania podmiotu, w imieniu którego złożono Zamówienie. Złożenie Zamówienia bez stosownego upoważnienia skutkować będzie odpowiedzialnością osoby składającej Zamówienie za wszelkie szkody wynikłe z tego faktu.
§7 Realizacja Zamówień
- Odpowiedzi na wiadomości e-mail Klientów, kontakt telefoniczny ze Sprzedawcą oraz realizacja złożonych Zamówień dokonywane są od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00-17.00.
- Produkty są dostarczane pod wskazany przez Klienta adres wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Nie ma możliwości wysyłki poza granice kraju.
- Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni Formularz Zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na który Produkt ma być wysłany oraz numer telefonu i adres e-mail.
- W wypadku gdy podane przez Klienta dane teleadresowe nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.
- Klient ponosi koszty dostawy zamówionych Produktów do miejsca przeznaczenia.
- Produkt jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich i pocztowych.
- Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 5 dni roboczych licząc od daty zaksięgowania wpłaty za zamówiony Produkt na koncie bankowym Sklepu. W przypadku wyboru płatności kartą płatniczą czas ten liczy się od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności, a w przypadku wyboru płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Koszt dostawy Produktów podany jest w momencie składania Zamówienia na Stronie internetowej Sklepu, a także w wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie Zamówienia.
- Dla Zamówień hurtowych koszty przesyłki ustalane są każdorazowo z Klientem.
- Sklep nie bierze odpowiedzialności za nieodebranie zamówionych Produktów w wyznaczonych przez dostawców usług kurierskich i pocztowych terminach. Wszelkie dodatkowe koszty związane z przedłużeniem pierwotnego terminu odbioru zamówionego Produktu pokrywa Klient.
- Sklep nie udostępnia możliwości osobistego odbioru zamówionych Produktów w swojej siedzibie.
- Szczegółowe informacje na temat metod i kosztów dostawy znajdują się za Stronie internetowej Sklepu.
§8 Płatności
- Płatność za Zamówienie może być dokonana w wybrany przez Klienta sposób spośród form płatności udostępnionych przez Sklep:
- tradycyjnym przelewem bankowym na rachunek bankowy Sklepu o nr 55 1140 2004 0000 3002 8106 9095 (mBank) – przedpłata;
- przy pomocy systemu płatności mobilnych BLIK dostępnej na stronie Sklepu za pośrednictwem firmy mElements S.A., ul. Prosta 18, 00-850 Warszawa – operatora bramki płatności elektronicznych paynow;
- korzystając z szybkich przelewów internetowych dostępny na stronie Sklepu za pośrednictwem firmy mElements S.A., ul. Prosta 18, 00-850 Warszawa – operatora bramki płatności elektronicznych paynow;
- gotówką osobie dostarczającej przesyłkę z zamówionymi Produktami przy ich odbiorze (za pobraniem);
- za pomocą karty płatniczej Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A., ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot. Pobranie płatności nastąpi w momencie przekierowania na stronę operatora bezpośrednio po potwierdzeniu złożenia Zamówienia na wybrane Produkty i uzyskaniu pozytywnej autoryzacji płatności.
- Klient jest zobowiązany dokonać zapłaty w terminie do 3 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia. W przypadku braku opłacenia zamówienia w tym terminie, Zamówienie zostanie anulowane.
- W przypadku wyboru płatności gotówką za pobraniem, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta, Sklep dokonuje zwrotu:
- na rachunek bankowy – w razie opłacenia Zamówienia przelewem z rachunku bankowego oraz w razie opłacenia zamówienia gotówką, o ile Klient wskaże Sprzedawcy numer rachunku bankowego na który zwrot środków ma zostać dokonany;
- w formie zwrotu środków na kartę płatniczą, przy pomocy której Zamówienie zostało opłacone – jeżeli Zamówienie opłacone było przy użyciu karty płatniczej;
- przy pomocy przekazu pocztowego – jeżeli Zamówienie opłacone zostało gotówką, a Klient nie wskaże Sprzedawcy numeru rachunku bankowego, na który zwrot środków ma zostać dokonany;
- w formie zwrotu środków na rachunek przypisany do aplikacji BLIK – w razie opłacenia zamówienia przy użyciu tej aplikacji.
- Z tytułu zakupu Produktu zostanie Klientowi wystawiona i przesłana faktura VAT. Faktura zostanie wystawiona jako faktura elektroniczna i wysłana w formacie PDF na adres e-mail podany podczas dokonywania Zamówienia lub udostępniona w postaci linku, który Klient otrzyma w osobnej wiadomości e-mail. Faktury korygujące będą wystawiane i wysyłane w analogiczny sposób.
- Szczegółowe informacje na temat akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Sklepu.
§9 Odstąpienie od umowy
- Konsument, który zawarł Umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni licząc od dnia dostarczenia Produktu Konsumentowi. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia przed upływem 14-dniowego terminu. Oświadczenie może być złożone pisemnie lub mailowo, odpowiednio na adres siedziby lub adres e-mail: zwroty@samurai-shot.pl .
- W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
- Zwrot Produktu powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od Umowy. Zakupiony Produkt należy zwrócić na adres siedziby Sklepu – SAMURAI SHOT POLSKA Tomasz Łużak, ul. Ostroroga 29/85, 01-163 Warszawa, wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem – FORMULARZ ZWROTU. Koszt zwrotu Produktu pokrywa Konsument.
- W terminie 14 dni od dnia otrzymania od Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Konsumentowi zwracane są wszystkie dokonane przez niego płatności za zamówione Produkty w sposób określony w §8 ust. 4.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Przedsiębiorcom.
- Prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, o którym mowa powyżej, nie przysługuje w odniesieniu do Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu Produktu Klientowi.
§10 Procedura reklamacji
- Sprzedawca obowiązany jest do dostarczenia Produktów wolnych od wad fizycznych i prawnych.
- Podstawą dokonania reklamacji Produktu jest zawiadomienie Sprzedawcy o niezgodności Produktu z Umową w terminie do 3 dni od momentu otwarcia opakowania Produktu.
- Reklamacje należy składać pisemnie na adres siedziby Sklepu – SAMURAI SHOT POLSKA Tomasz Łużak, ul. Ostroroga 29/85 01-163 Warszawa, bądź poprzez e-mail: reklamacje@samurai-shot.pl
- Składając reklamację należy dostarczyć do Sklepu reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym, dostępnym pod adresem: ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE
- Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. W zależności od sposobu złożenia reklamacji, Klient zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji pisemnie lub za pomocą poczty elektronicznej (e-mail).
- W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sklep wymieni reklamowany Produkt na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość zakupionego Produktu.
- W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, Produkt zostanie odesłany wraz z opinią co do niezasadności reklamacji.
- Jeżeli Sklep nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia reklamacji, przyjmuje się, że uznał reklamację Klienta i jego żądanie.
§11 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji oraz dochodzenia roszczeń
- W celu rozwiązania sporu zaistniałego w związku z dokonywaniem zakupów w Sklepie, Klient ma możliwość skorzystania z pomocy następujących instytucji przez wytoczeniem sprawy w sądzie powszechnym:
- skorzystanie ze stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej poprzez złożenie wniosku o rozstrzygnięcie sporu wynikającego z Umowy Sprzedaży;
- zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w celu polubownego zakończenia sporu;
- zwrócenia się o pomoc do powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, której celem jest ochrona praw konsumentów.
- Szczegółowe informacje o możliwościach skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów oraz dostępności procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych instytucji takich jak Inspekcja Handlowa, powiatowi (miejscy) rzecznicy konsumentów, organizacji społecznych zajmujących się ochroną praw konsumentów, a także Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
- Pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§12 Zmiana Regulaminu
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu ze względu na zmiany w przepisach obowiązującego prawa lub zmiany w sposobie zawierania i realizacji Umów. Zmiany te nie będą miały wpływu na złożone, realizowane lub wykonane Zamówienia i Umowy.
- Klienci posiadający Konto w Sklepie zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu za pośrednictwem korespondencji e-mail.
- Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.
- Jeżeli w czasie, jaki upłynął od ostatniego logowania, nastąpiła zmiana Regulaminu Sklepu, Klient może zaakceptować lub nie akceptować jego postanowień po zmianach. W przypadku braku akceptacji zaktualizowanych warunków Regulaminu, dokonywanie zakupów w Sklepie internetowym przy użyciu posiadanego Konta nie będzie dłużej możliwe.
- Klientowi, który nie zaakceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian, przysługuje uprawnienie do usunięcia Konta w każdym czasie.
§13 Prawa autorskie
Wszelkie utwory dostępne w Sklepie, a w szczególności zdjęcia, grafika oraz treści stanowią przedmiot praw autorskich przysługujących Sprzedawcy lub podmiotom trzecim i podlegają ochronie zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Korzystanie z tych utworów jest dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie, który nie wykracza poza użytek dozwolony na gruncie obowiązującego prawa.
§14 Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
- Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych Umów między Sklepem a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego.
- Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujące przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.
- Wszelkie spory wynikające z realizacji Umowy zawartej między Sklepem a Klientem rozstrzygane będą przez Sąd właściwy ze względu na siedzibę Sklepu.
- Regulamin obowiązuje od dnia: 01.09.2022 r
Do pobrania:
ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE
FORMULARZ ZWROTU